Kto się zakochał, ten wie, że za uczucia słono się płaci.
Zaangażowaniem, czasem i pieniędzmi. Życie pokazuje jasno – nie doceniamy zwykłych cech, nawet jak nazwiemy je zaletami czy korzyściami ze współpracy. Twoi klienci są w stanie dać nieproporcjonalnie dużo za szczyptę magii, która przemówi do ich gadzich instynktów.
Jeżeli macie żyć ze sobą długo i szczęśliwie, to MUSISZ zadbać o waszą relację. Inaczej pójdą sobie do kogoś innego. O to toczy się gra.
Emocje to potężny zasób, a my go wykorzystamy.
zyskasz lojalność
podniesiesz swoją wartość
staniesz się wyjątkowy
zmienisz wady w zalety
zaczniesz uzależniać
Pokaż się na mieście
Na początku zawsze jesteś jedną z opcji. W budowaniu relacji chodzi o to, żeby wyjść z tabelki i stać się Człowiekiem. Takim, który rozumie problemy, podziela wartości i jest obietnicą zmiany na lepsze.
Twoi Klienci sami uszyją sobie uzasadnienie do bycia z Tobą, jeśli rozpalisz ich pragnienia. Nie będziesz wówczas porównywany do innych, a co najwyżej inni do Ciebie. Osiągnięcie tego stanu to nasza misja.
Zrobimy to prosto i efektywnie
Narzędzia
Marketing oferuje tysiące cudownych narzędzi. Niektóre faktycznie takie są, inne nie, a jeszcze inne nie są dobre dla Twojej marki. Dobierzemy więc tylko te, które jasno wpiszą się w nasze cele.
Kultura
Każda firma ma swój unikalny sposób działania i nie chodzi tu o zwykły frazes. Nie będziemy zmieniać Cię na siłę, tylko nauczymy się grać Twoimi kartami. Klienci docenią, że wiesz kim jesteś.
Przekaz
Nie ma sensu rzucać magicznych zaklęć. Uczciwie przemyślimy, co masz do powiedzenia. Ludzie potrzebują usłyszeć o tym wprost oraz w ciekawej formie. Będziemy powtarzać to aż do skutku.
Czy muszę się zmienić?
NIE
+ jeśli każdy wie kim jesteś + jeśli stanowisz punkt odniesienia dla rynku + jeśli Klienci Cię uwielbiają i polecają + jeśli masz doskonały wizerunek + jeśli czujesz namacalną wartość swojej marki + jeśli wszyscy rozumieją jakie wartości reprezentujesz + jeśli czujesz, że Twój głos jest ważny
TAK
+ jeśli stoisz w szeregu z całą resztą + jeśli ludzie o Tobie zapominają i pomijają w dyskusji + jeśli nie rozumieją, czemu warto postawić na Ciebie + jeśli nie czujesz, aby Twoja marka miała charakter + jeśli Klienci nie wracają po kolejne usługi + jeśli wiesz, że mógłbyś więcej